birihtimaldi

birihtimaldi

2 Kasım 2014 Pazar

RENGi VARDI YÜREĞiMiN...

        Halimi hatırımı soranlar olursa iyiyim elbet iyiliğime üzüleceklere inat… Bana unutturulan unutmaya mecbur bırakılan ne varsa öyle bir unuturum ki sen dahil, sen şüphe edersin varlığından…
        Eskiden sevdiğim maviler vardı benim, maviyi sevdirenler vardı. Sahi renkleri o öğretti bana… O bana mavi geldikçe ben ona beyaz geldim, sarı mutluluk geldim, yeşil huzur geldim, kırmızı çare geldim, geldim, geldim ya da sadece gelmek istedim o izin verdiğince…
        Sonra aynı eller aynı ağızlar siyahı hediye ettiler bana… Düşünmeden onu da kabul ettim kendi karanlığıma, benim verdiğim tüm beyazları siyaha boyamak ne de kolay gelmişti ona… Ama yinede hala sarıp sakladığım kilitlediğim, beyazlarım varken benim, hiç üşenmedi onları da siyaha boyadı, benim kilitleri açtığım ilk ‘zaman’da… İşte o ‘zaman’ ki büyüdüm bir yaş daha yüreğimde bir çentik daha aşka…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder